+38 (067) 941-16-46

au.noitaidem%40ofni

Відгуки ведучих гри "МАЙСТЕР КОМУНІКАЦІЇ"

Крім розвивального та навчального змісту, гра ще гарна діагностика соціальної компетенції, а під час гри маємо можливість провести ще й корекційну роботу для покращення соціальної компетенції.

10 клас дуже глибоко занурився в гру. Багато хто хотів доповнювати відповідь активного гравця, розказувати свої ситуації та думки. Гра для них була гарним каталізатором для покращення комунікації. Просили приходити до них знову.

Я в захваті від гри, вона перевершила мої очікування. Дітям було цікаво, весело, ресурсно, пізнавально. Вони відкривалися, ділилися досвідом, поглядами, інколи дискутували і це класно. Щира вдячність за це навчання та гру. Обов'язково проведу гру і з іншими учнями нашого ліцею,

Гра чудова, захоплююча! На початку обговорили правила роботи в групі, очікування кожного (як на тренінгу), По ходу вставляла свої руханки, щоб переключати увагу і додавати рухової активності, тоді активізувались і в процесі гри. Долучились двоє дітей з особливими потребами, було цікаво спостерігати за їх взаємодією у такому форматі. Усе було органічно. За один раз важкувато за часом проходити усі сектори, та і маємо обмеження в часі і в дозволі на використання приміщень в іншому закладі.

Гра дуже круто активізує розумовий потенціал учнів, критичне мислення. Вчителі, які були присутні під час гри, сказали, що на деяких учнів подивились інакше. Діти під час проходження поля "Переговори" самі вийшли на тему, як не лише відмовитися зчиняти небезпечні дії, але ще й уберегти друзів від них, не втративши їх довіру. Особисто мені гра дуже сподобалась, збираюсь проводити її надалі.

Дітям на початку гри було трохи важко дати можливість висловитись один одному, перебивали один одного, згодом вони почали слухати, з'явився інтерес, допомагали тільки за запитом і з піднятою рукою. Навіть за 45 хвилин я відмітила прогрес. Зони вони обрали самостійно (найактуальніші для свого класу).



Гра для мене головне відкриття цього навчачального року. Дуже діагностична, корекційна і усвідомлююча річ! Діти відкривались, думали, сміялись і засмучувались при аналізі своїх усвідомлень. Після зустрічей виникали запитання, які задавали особисто, що дало мені можливість, як психологу, налагодити контакт із більшою кількістю дітей.
Одну гру зіграли серед дітей середньої ланки: познайомились самі з собою, з друзями (як виявилось, по-новому), з виборами стратегій спілкування, наговорилися, насміялися, було місце і для "подумати","прийняти ефективне рішення". Усі задоволені зі сертифікатами і снікерсами пішли з висловленими бажаннями зустрічатись влітку на цій грі або подібних. Щиро дякую за всебічну підтримку і турботу про дітей, ведучих, наше майбутнє!
нарешті почали грати із старшокласниками) так як ми на змішаній формі навчання, то часу охопити всіх недостатньо. Але повірте, діти просяться щодня пограти! І я дуже тому тішуся! Шукаємо можливості і час! Діти зацікавлені, активні та креативні! Ще раз хочу подякувати розробникам та організаторам!!!!
Ще раз віддячую авторам та організаторам гри Грали з дітьми ООП. В індивідуальному форматі. Дуууже гарний результат. Стільки всього можемо зробити під час гри. Дитина під час гри: читає, знаходить картки (коли ми помінялись місцями), проговорює свої дії, отримує та рахує гроші, а також крапки на кубіку та свої кроки. Розповідає, згадує та аналізує свої емоції та дії під час спілкування з іншими. Все це говорить, тому підвищується рівень довіри і відточууться комунікативні навички Багато цікавостей та задоволення отримали ми всі Робили по колу поле емоцій, думала, що на цьому й зупинимось, але ж просять піти й в інші поля. Взяли перший рівень, навіть, для 7 класу, 



Відгуки ведучих гри

Гра пройшла дуже динамічно. Найбільше вразили креативні відповіді з картками "ресурс/креатив", як на мене діти самі не знали, що можуть так вирішувати подібні завдання. Замовили наступну гру в секторі "Емоції".

Майже кожен учасник бажав говорити. Декілька раз зверталася до правил гри - обмеження у виступі 2 хвилини. В командах учні розподілили першочерговість відповідаючих, щоб усі були 

Коли підлітки походять 2, 3 кола, то дають вже більш грантові відповіді, гра йде швидше, тому що вже знайомі правила, знайомі ігрові клітини, відповіді формулюються швидше. Дякую

Крім розвивального та навчального змісту, гра ще гарна діагностика соціальної компетенції, а під час гри маємо можливість провести ще й корекційну роботу для покращення соціальної компетенції.

10 клас дуже глибоко занурився в гру. Багато хто хотів доповнювати відповідь активного гравця, розказувати свої ситуації та думки. Гра для них була гарним каталізатором для покращення комунікації. Просили приходити до них знову.

Я в захваті від гри, вона перевершила мої очікування. Дітям було цікаво, весело, ресурсно, пізнавально. Вони відкривалися, ділилися досвідом, поглядами, інколи дискутували і це класно. Щира вдячність за це навчання та гру. Обов'язково проведу гру і з іншими учнями нашого ліцею,

Гра чудова, захоплююча! На початку обговорили правила роботи в групі, очікування кожного (як на тренінгу), По ходу вставляла свої руханки, щоб переключати увагу і додавати рухової активності, тоді активізувались і в процесі гри. Долучились двоє дітей з особливими потребами, було цікаво спостерігати за їх взаємодією у такому форматі. Усе було органічно. За один раз важкувато за часом проходити усі сектори, та і маємо обмеження в часі і в дозволі на використання приміщень в іншому закладі.

Гра дуже круто активізує розумовий потенціал учнів, критичне мислення. Вчителі, які були присутні під час гри, сказали, що на деяких учнів подивились інакше. Діти під час проходження поля "Переговори" самі вийшли на тему, як не лише відмовитися зчиняти небезпечні дії, але ще й уберегти друзів від них, не втративши їх довіру. Особисто мені гра дуже сподобалась, збираюсь проводити її надалі.

Дітям на початку гри було трохи важко дати можливість висловитись один одному, перебивали один одного, згодом вони почали слухати, з'явився інтерес, допомагали тільки за запитом і з піднятою рукою. Навіть за 45 хвилин я відмітила прогрес. Зони вони обрали самостійно (найактуальніші для свого класу).



Гра для мене головне відкриття цього навчачального року. Дуже діагностична, корекційна і усвідомлююча річ! Діти відкривались, думали, сміялись і засмучувались при аналізі своїх усвідомлень. Після зустрічей виникали запитання, які задавали особисто, що дало мені можливість, як психологу, налагодити контакт із більшою кількістю дітей.
Одну гру зіграли серед дітей середньої ланки: познайомились самі з собою, з друзями (як виявилось, по-новому), з виборами стратегій спілкування, наговорилися, насміялися, було місце і для "подумати","прийняти ефективне рішення". Усі задоволені зі сертифікатами і снікерсами пішли з висловленими бажаннями зустрічатись влітку на цій грі або подібних. Щиро дякую за всебічну підтримку і турботу про дітей, ведучих, наше майбутнє!
нарешті почали грати із старшокласниками) так як ми на змішаній формі навчання, то часу охопити всіх недостатньо. Але повірте, діти просяться щодня пограти! І я дуже тому тішуся! Шукаємо можливості і час! Діти зацікавлені, активні та креативні! Ще раз хочу подякувати розробникам та організаторам!!!!
Ще раз віддячую авторам та організаторам гри Грали з дітьми ООП. В індивідуальному форматі. Дуууже гарний результат. Стільки всього можемо зробити під час гри. Дитина під час гри: читає, знаходить картки (коли ми помінялись місцями), проговорює свої дії, отримує та рахує гроші, а також крапки на кубіку та свої кроки. Розповідає, згадує та аналізує свої емоції та дії під час спілкування з іншими. Все це говорить, тому підвищується рівень довіри і відточууться комунікативні навички Багато цікавостей та задоволення отримали ми всі Робили по колу поле емоцій, думала, що на цьому й зупинимось, але ж просять піти й в інші поля. Взяли перший рівень, навіть, для 7 класу,