+38 (067) 941-16-46

au.noitaidem%40ofni

Illustration

Медіація стає все більш важливим інструментом у сучасних університетах як засіб управління конфліктами, покращення якості освітнього середовища та підготовки фахівців у різних галузях. Університети не лише навчають студентів теорії та практиці медіації, а й активно впроваджують її в повсякденне життя як засіб вирішення конфліктів в освітньому середовищі.
МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "МЕДІАЦІЯ & УНІВЕРСИТЕТИ 1.0." має на меті розкрити різні аспекти медіації в університетах, зокрема як частину освітніх програм, наукових досліджень та інституційних механізмів. Це дозволить підвищити обізнаність про роль медіації у вищій освіті та сприяти її подальшому розвитку.

Конференція проводиться за фінансової підтримки Європейського Союзу наданої в рамках проєкту «Право-Justice» та проєкту «CONSENT», що реалізується Українською академією медіації.

До участі в міжнародній конференції запрошуються науковці, аспіранти, студенти закладів вищої освіти та науково-дослідних установ, а також практичні працівники, медіатори, які займаються науковими дослідженнями у сфері медіації. 
Дата проведення: 15 листопада 2024 року.
Робочі мови конференції: українська, англійська.
Форма участі: Змішана (Offline, м. Чернівці / Online).
Організаційний внесок не передбачено.



Ми високо цінуємо вашу зацікавленість до МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ "МЕДІАЦІЯ & УНІВЕРСИТЕТИ 1.0." і з глибокою повагою запрошуємо переглянути відеозапис з Конференції(для перегляду відеозапису англійською мовою перейдіть на англомовну версію сайту)


Для вашої зручності та створення єдиного стилю, ми підготували спеціальні фони, які ви можете вільно використовувати в якості заставок під час конференції.
Нижче всі фони доступні для завантаження. 

СЕКЦІЇ

1. Медіація та медіаційні компетентності як невід’ємна частина підготовки правників. 
2. Медіація у підготовці майбутніх психологів.
3. Компетентності у сфері медіації як елемент підготовки майбутніх менеджерів, соціальних працівників та представників інших професій.
4. Юридичні клініки як платформи надання допомоги у забезпеченні доступу до медіації та професійного зростання студентів.
5. Університетські дослідницькі центри та лабораторії як осередки розвитку медіації.
6. Медіаційні служби в університетах як майданчик врегулювання конфліктів в освітньому середовищі.

ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ТА УМОВИ УЧАСТІ

Для участі у конференції необхідно:
До 15 листопада 2024 року (включно) зареєструватися якщо плануєте взяти участі в онлайн форматі. 
До 10 листопада надіслати тези на електронну адресу au.noitaidem%40fnocdeminu, якщо бажаєте, щоб вони були включені у збірку тез Конференції. 
Якщо ви плануєте виступити доповідачем на Конференції, то маєте до 05 листопада 2024 року зареєструватися та надіслати тему доповіді з її коротким резюме (не більше однієї сторінки) на електронну адресу .au.noitaidem%40fnocdeminu  
Назва файлу повинна містити прізвище автора (першого автора) та вказувати на тип вкладення (доповідь/теза). Наприклад: Шевченко_Тези або Шевченко_Доповідь. Тема листа: НА КОНФЕРЕНЦІЮ МЕДІАЦІЯ & УНІВЕРСИТЕТИ.

Збірнику матеріалів конференції буде присвоєно ISBN (міжнародний стандартний номер книги).
Збірник матеріалів конференції буде розміщений на відкритій платформі “Archer”.
Участь в конференції буде підтверджено сертифікатом. 
Сертифікат є документом, який підтверджує участь у роботі наукової конференції (конгресу, симпозіуму, семінару), проведеної у країні, що входить до ЄС, відповідно до п. 7.4 розділу 2 Порядку присвоєння вчених звань науковим і науково-педагогічним працівникам, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 14 січня 2016 року № 13.
Усі учасники конференції будуть забезпечені електронним збірником матеріалів конференції та сертифікатом про участь.
Організатори конференції не забезпечують відшкодування проїзду та проживання учасникам конференції.

ВИМОГИ ДО ТЕЗ

Назва секції.
Далі, через один інтервал, назва доповіді англійською мовою, розташована по центру (прописними літерами, шрифт Times New Roman № 16, жирний).
Далі, через один інтервал, назва доповіді українською мовою, розташована по центру (прописними літерами, шрифт Times New Roman № 16, жирний).
Нижче, через один інтервал, по центру – прізвище та ініціали автора латиницею (шрифт Times New Roman № 14, жирний), науковий ступінь, вчене звання (у разі наявності) посада, повна назва установи, де навчається або працює автор, місто, країна (оформлені англійською мовою); шрифт Times New Roman № 14, курсив.
Через один інтервал, по центру – прізвище та ініціали автора (шрифт Times New Roman № 14, жирний), науковий ступінь, вчене звання (у разі наявності) посада, повна назва установи, де навчається або працює автор, місто, країна (оформлені українською мовою); шрифт Times New Roman № 14, курсив.
Через один інтервал текст тез, який повинен відповідати таким вимогам: формат А-4, поля: верхнє, нижнє, ліве, праве – 2 см, шрифт Times New Roman № 14, міжрядковий інтервал – 1,5. 
Список використаних джерел (без повторів) подається мовою оригіналу в кінці тексту під назвою «Література:» (Bibliography)» та оформлюється з урахуванням розробленого в 2015 році Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання».
У тексті виноски позначаються квадратними дужками із вказівкою порядкового номера джерела за списком та через кому – номера сторінки (сторінок), наприклад: [5, с. 77].
Обсяг тексту: до 5 сторінок зі списком використаних джерел.
Максимальна кількість співавторів – 2 особи.
Для студентів обов’язкова наявність сканованої рецензії наукового керівника, яка надсилається у супроводі з тезами.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ
Організаційний комітет міжнародної наукової конференції забезпечує анонімне рецензування кожних тез доповідей. Усі подані тези доповідей перевіряються на наявність плагіату за допомогою програмного забезпечення. 
Звертаємо увагу авторів на те, що забороняється цитування в тексті та внесення до бібліографічних списків тих джерел, які опубліковані російською мовою в будь-якій країні, а також джерел іншими мовами, якщо вони опубліковані на території росії та білорусі.
Організаційний комітет залишає за собою право відхилити тези у разі вищезазначених порушень та невідповідності теми або змісту тез заявленим тематикам.

ЗРАЗОК ТЕЗ

6. Медіаційні служби в університетах як майданчик врегулювання конфліктів в освітньому середовищі.
PECULIARITIES OF ORGANIZING THE MEDIATION SERVICE AT YURIY FEDKOVYCH CHERNIVTSI NATIONAL UNIVERSITY
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕДІАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ ВЧЕРНІВЕЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ЮРІЯ ФЕДЬКОВИЧА
Salenko O.V.PhD in Law, Associate Professor,Associate Professor of the Department of Public LawYuriy Fedkovych Chernivtsi National Universityм. Chernivtsi, Ukraine
Саленко О.В.кандидат юридичних наук, доцент,доцент кафедри публічного праваЧернівецького національного університету імені Юрія Федьковичам. Чернівці, Україна
Текст… [1].
  Література:
1. Медіація у професійній діяльності юриста : підручник / авт. кол.: Т. Білик,Р. Гаврилюк, І. Городиський [та ін.]; за ред. Н. Крестовської, Л. Романадзе.Одеса : Екологія, 2019. 456 с.Контактна особа –

  • ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

    Лілія Амелічева, докторка юридичних наук, професорка, професорка кафедри цивільного права і процесу Донецького національного університету імені Василя Стуса, членкиня правління Асоціації юридичних клінік України;
    Ярослава Андрєєва, кандидатка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, медіаторка;
    Софія Видра, головна національна експертка Проєкту ЄС "Право-Justice" з питань євроінтеграції;
    Руслана Гаврилюк, докторка юридичних наук, професорка, завідувачка кафедри публічного права Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, медіаторка;
    Мар’яна Голинська, кандидатка юридичних наук, доцентка кафедри теорії держави і права, координаторка медіаційної служби Львівського торговельно-економічного університету;
    Христина Горецька, кандидатка юридичних наук, завідувачка кафедри теорії держави і права Львівського торговельно-економічного університету;
    Ольга Головко, кандидатка юридичних наук, старша дослідниця, старша викладачка кафедри інтелектуальної власності та приватного права Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського, медіаторка; 
    Наталя Крестовська, докторка юридичних наук, професорка, завідувачка кафедри морського права “Національного університету Одеська морська академія”, медіаторка, тренерка;
    Юлія Ломжець, голова правління Асоціації юридичних клінік України, кандидатка політичних наук, доцентка;
    Наталя Мазаракі, докторка юридичних наук, професорка, завідувачка кафедри міжнародного, цивільного та комерційного права Державного торговельно-економічного університету;
    Оксана Меленко, кандидатка юридичних наук, доцентка кафедри публічного права юридичного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, медіаторка; 
    Лідія Нестеренко, асистентка кафедри публічного права, координаторка медіаційної служби університету, керівниця навчально-наукової лабораторії медіації, переговорів та арбітражу юридичного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, медіаторка; 
    Луїза Романадзе, кандидатка юридичних наук, доцентка, медіаторка, президентка Української академії медіації, керівниця Проєкту ЄС “CONSENT”, Університет Саусхемптону (CARA Fellow);
    Вʼячеслав Толкованов, доктор права (Франція), доктор наук з державного управління (Україна), професор, ключовий експерт з питань європейської інтеграції Проєкту ЄС "Право-Justice"; 
    Оксана Яремко, кандидатка юридичних наук, доцентка кафедри психології та соціальної роботи Західноукраїнського національного університету, медіаторка, адвокатка.