Умови конкурсу:
Конкурс відкритий для участі дітей та молоді, які знаходяться в Україні чи за кордоном.
Заявки з роботами для участі у конкурсі подаються через форму на сайті Української академії медіації автором чи одним із авторів, або ж уповноваженим представником (до прикладу батьками, опікунами чи піклувальниками), за попереднім погодженням із автором/авторами.
Учасники можуть подавати свої роботи в різних цифрових форматах, призначених для публікації у соціальних мережах (наприклад, Facebook, Instagram), на ресурсах аудіо- чи відеохостингу (наприклад, YouTube, TikTok, SoundCloud, Spotify) або на будь-яких інших ресурсах.
Якщо учасниками самостійно здійснюється публікація робіт у інфо просторі, необхідно використовувати хештег: #про_медіацію_з_УАМ
Розроблений цифровий контент має бути спрямований на:
- підвищення обізнаності населення про медіацію;
- збільшення попиту на її використання;
- формування розуміння сутності та особливостей медіації як інструменту вирішення конфліктів;
- підкреслення доцільності використання медіації в різних сферах (сім’я, робоче місце, комерційна, громадська, цивільна тощо);
- підкреслення ролі дітей та молоді у популяризації медіації.
Мова інформаційного контенту: українська.
Максимальна тривалість одного матеріалу: 15 хвилин.
Допускається подача серії матеріалів.
Рекомендована тривалість: до 3 хвилини.
Учасники мають подати свої роботи до 18:00, 24 березня 2025 року через сайт Української академії медіації. Заявки, подані пізніше зазначеного строку, не розглядатимуться.
Кількість заявок від одного учасника не обмежена.
Кожен окремий вид контенту має подаватися окремою заявкою.
Допускаються групові роботи у групі не більше 3 осіб.
Всі роботи мають бути оригінальними та створеними власноруч учасниками. Плагіат або порушення авторських прав призведе до дискваліфікації.
Допускається використання штучного інтелекту для виконання окремих завдань, про що учасник обов'язково зазначає під час подання заявки. У випадку використання штучного інтелекту для підготовки робіт, учасники самостійно несуть відповідальність за правдивість і точність інформації.
Матеріали не можуть містити неправдиву інформацію, зокрема про сутність, особливості медіації та роль медіатора, а також не можуть містити заклики до насильства і дискримінації, суперечити загальним нормам моралі.
Фактом подання заявки учасники дають згоду на вільне використання створеного ними контенту, включаючи, але не обмежуючись, оцінюванням та демонстрацією в соціальних мережах та інших ресурсах Української академії медіації, проєкту CONSENT та Європейського Союзу під час та після закінчення конкурсу.
Головні призи конкурсу надаватимуться у кожній з вікових категорій:
Діти та підлітки до 18 років – набори креативних призів для дозвілля, творчості та відпочинку від Української академії медіації.
Молодь від 18 років – сертифікат на безоплатне проходження курсу базової підготовки медіатора в Українській академії медіації.
Українська академія медіації залишає за собою право запровадити додаткові номінації та призи за результатами оцінки отриманих заявок, у тому числі за видом контенту та віком учасників.
Серед призів для учасників-переможців у додаткових номінаціях – можливість пройти стажування з офіційним підтвердженням від Української академії медіації, що може бути корисним для професійного становлення.
Переможців буде оголошено не пізніше 24 квітня 2025 року.
Критерії оцінювання конкурсних робіт:
Креативність:● Оригінальність ідей;● Інноваційність у поданні інформації про медіацію.
Відповідність темі конкурсу:● Чіткість розкриття теми медіації;● Узгодженість контенту з цілями конкурсу.
Якість виконання:● Технічна якість роботи (звук, відео, графіка, текст);● Візуальна або аудіальна привабливість.
Чіткість та коректність повідомлення:
● Зрозумілість і логічність подачі матеріалу;● Коректність інформації та відповідність фактам.
Загальне враження:● Наскільки робота справляє позитивне враження;● Цілісність і завершеність матеріалу.
Цей конкурс проводиться ГС “УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ МЕДІАЦІЇ” у межах проєкту “CONSENT: Підвищення в Україні ролі альтернативного вирішення спорів з фокусом на медіацію” за фінансової підтримки ЄС як українська версія студентського конкурсу “Mediation Matters”, вперше організованого Civil Mediation Council (Великобританія) у 2023 році.