+38 (067) 941-16-46

au.noitaidem%40ofni

Illustration

Створіть матеріали — відео, подкаст, публікацію для соціальних мереж, інфографіку або інший цифровий контент для просування медіації

Illustration

Подайте матеріали на конкурс до 24 березня 2024 року через сайт Української академії медіації

Illustration

Виграйте головний приз – сертифікат на курс підготовки МЕДІАТОРА в Українській академії медіації

Мета конкурсу

Сприяти залученню дітей та молоді до створення креативного інформаційного контенту для популяризації медіації як ефективного інструменту попередження та вирішення конфліктів.


Цілі конкурсу

  • Підвищити обізнаність суспільства про сутність та переваги медіації.

  • Сприяти поширенню використання медіації у різних сферах суспільного життя (сім’я, робота, бізнес, громада тощо).

  • Надати можливість для творчого самовираження дітей та молоді у сфері соціально значущого контенту.

  • Стимулювати креативність та навички створення інформаційного контенту у дітей та молоді.

  • Заохотити обговорення особливостей медіації та ролі медіатора.

Умови конкурсу:

  • Хто може взяти участь?

    Конкурс відкритий для участі дітей та молоді, які знаходяться в Україні чи за кордоном.

  • Хто може подати заявку на участь?

    Заявки з роботами для участі у конкурсі подаються через форму на сайті Української академії медіації автором чи одним із авторів, або ж уповноваженим представником (до прикладу батьками, опікунами чи піклувальниками), за попереднім погодженням із автором/авторами.

  • Формат подання

    Учасники можуть подавати свої роботи в різних цифрових форматах, призначених для публікації у соціальних мережах (наприклад, Facebook, Instagram), на ресурсах аудіо- чи відеохостингу (наприклад, YouTube, TikTok, SoundCloud, Spotify) або на будь-яких інших ресурсах.
    Якщо учасниками самостійно здійснюється публікація робіт у інфо просторі, необхідно використовувати хештег: #про_медіацію_з_УАМ

  • Тема та мова конкурсу

    Розроблений цифровий контент має бути спрямований на:
    - підвищення обізнаності населення про медіацію;
    - збільшення попиту на її використання;
    - формування розуміння сутності та особливостей медіації як інструменту вирішення конфліктів;
    - підкреслення доцільності використання медіації в різних сферах (сім’я, робоче місце, комерційна, громадська, цивільна тощо);
    - підкреслення ролі дітей та молоді у популяризації медіації.

    Мова інформаційного контенту: українська.

  • Тривалість контенту (для аудіо- відеоматеріалів)

    Максимальна тривалість одного матеріалу: 15 хвилин.
    Допускається подача серії матеріалів.
    Рекомендована тривалість: до 3 хвилини.

  • Кінцевий термін подання

    Учасники мають подати свої роботи до 18:00, 24 березня 2025 року через сайт Української академії медіації. Заявки, подані пізніше зазначеного строку, не розглядатимуться.

  • Кількість заявок

    Кількість заявок від одного учасника не обмежена.
    Кожен окремий вид контенту має подаватися окремою заявкою.
    Допускаються групові роботи у групі не більше 3 осіб.

  • Вимоги до робіт 

    Всі роботи мають бути оригінальними та створеними власноруч учасниками. Плагіат або порушення авторських прав призведе до дискваліфікації.
    Допускається використання штучного інтелекту для виконання окремих завдань, про що учасник обов'язково зазначає під час подання заявки. У випадку використання штучного інтелекту для підготовки робіт, учасники самостійно несуть відповідальність за правдивість і точність інформації.
    Матеріали не можуть містити неправдиву інформацію, зокрема про сутність, особливості медіації та роль медіатора, а також не можуть містити заклики до насильства і дискримінації, суперечити загальним нормам моралі.

  • Згода на використання контенту

    Фактом подання заявки учасники дають згоду на вільне використання створеного ними контенту, включаючи, але не обмежуючись, оцінюванням та демонстрацією в соціальних мережах та інших ресурсах Української академії медіації, проєкту CONSENT та Європейського Союзу під час та після закінчення конкурсу.

  • Призи

    Головні призи конкурсу надаватимуться у кожній з вікових категорій:
    Діти та підлітки до 18 років – набори креативних призів для дозвілля, творчості та відпочинку від Української академії медіації.
    Молодь від 18 років – сертифікат на безоплатне проходження курсу базової підготовки медіатора в Українській академії медіації.
    Українська академія медіації залишає за собою право запровадити додаткові номінації та призи за результатами оцінки отриманих заявок, у тому числі за видом контенту та віком учасників.
    Серед призів для учасників-переможців у додаткових номінаціях – можливість пройти стажування з офіційним підтвердженням від Української академії медіації, що може бути корисним для професійного становлення.
    Переможців буде оголошено не пізніше 24 квітня 2025 року.

  • Критерії оцінювання

    Критерії оцінювання конкурсних робіт:
    Креативність:● Оригінальність ідей;● Інноваційність у поданні інформації про медіацію.
    Відповідність темі конкурсу:● Чіткість розкриття теми медіації;● Узгодженість контенту з цілями конкурсу.
    Якість виконання:● Технічна якість роботи (звук, відео, графіка, текст);● Візуальна або аудіальна привабливість.
    Чіткість та коректність повідомлення:
    ● Зрозумілість і логічність подачі матеріалу;● Коректність інформації та відповідність фактам.
    Загальне враження:● Наскільки робота справляє позитивне враження;● Цілісність і завершеність матеріалу.

Цей конкурс проводиться ГС “УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ МЕДІАЦІЇ” у межах проєкту “CONSENT: Підвищення в Україні ролі альтернативного вирішення спорів з фокусом на медіацію” за фінансової підтримки ЄС як українська версія студентського конкурсу “Mediation Matters”, вперше організованого Civil Mediation Council (Великобританія) у 2023 році.